söndag, april 19

Home for the third time....

...today!
Jag gör inget annat än och åker iväg och sen kommer hem, det måste verkligen verka så. Denna gången bar det av till ridhuset. Jag och Nattis fixade till tottarna och åkte dit med Mammie. *smile* Longera, gjorde Manuela-grejer och tömkörde min stjärna, Smokie. Hon skötte sej fin fint, vilket börjar bli vanligt nu mera. Får se när det blir ridhus nu nästa gång, hoppas på i morron, så jag kan komma upp i sadeln snart igen. Vill ha henne väl genom arbetad från Marken först nu, och det har verkligen inte vart nån som helst regelbunden träning på senaste. Beror väl en del på mej att jag mått rätt skit, frusit och vart dålig. Nu är jag i alla fall hemma. Hästarna är done för natten och jag ska snart göra det samma. Är lite halv sleten, men som Lina säger; "Man får skylla sej själv när man är ute och ränner!" Klok tjejj det dära, för övrigt så komemr hon snart; det är denna veckan och nästa helg, och några dagar kvar - sen kommer hon och hälsar på mej i Norrland! Jag längtar!

Detta är då veckans sista dag, söndag. Söndag innebär att det är Måndag i morron, hell yeah. Det är veckan 17, alltså praktik vecka för Birger Sjöberg Gymnasiets Samhälls Ekonomer. That would be me! Ska va på ett företag i Trollhättan i morron och på tisdag, dom kudne tyvärr inte ha mej där fler dagar, så det blir att i sista minuten kolla på jobb om jag kan springa svans till nån av cheferna. Löser sej nog. *smile*

Jag måste berätta om min dag lite, inte om vad jag gjort så. Men hör på detta; Hur härligt på en skala är det inte att vakna upp vid nån man verkligen tycker om? Enligt mej är det verkligen det bästa som finns. Det går knappt att beskriva känslan, att känna sej så omtyckt, att få somna på nån arm och vakna på samma arm många timmar senare. Jag älskar det! Det finns inte ord! Jag har bara vart så hemskt lycklig hela dagen, trots min odrägliga trötthet så har jag vart glad och helt varm inuti. Min energi har sprudlat och trots att jag egentligen inte orkat/velat göra nått så har jag gjort det. Förstå att en människa kan ha denna inverkan på mej. Det är helt otroligt. Jag bara älskar denna känslan!

Puuuussss sååå lääänge! / / Linda<,3

1 kommentar: