måndag, april 6

I'm home alone....

...eating breakfast.
Nu är hästarna ute och hundarna har fått frukost. Nu äter jag frukost, sitter nere vid köksbordet. Lyssnar på P3 och chattar med Lina. Ensam hemma är jag på köpet. Pappa jobbar, Mamma, Natttis och Mormor är i Göteborg med hunden. Denna veckan händer rätt mycket faktiskt;
  • Släkten från Skåne kommer upp till Påsk
  • KB åker till Åmål på intensiv krs för körkortet, den fan bara lämna mej här hemma, LoL
  • Jag ska komma upp i sadeln igen
  • Jag ska bli frisk från förkylningen
  • Jag ska plugga massa inför skolan, massa inlämningar efter lovet
  • April show är under påsk helgen
  • Jag ska förhoppningsvis jobba på Rasta
  • Jag måste verkligen städa på mitt rum sen ska vi inte tala om min garderob

"Hjälp!!!! Det kröp precis en spindel på golvet!" Ojdå, jag gjorde precis en Ida, precis som jag gjorde en Anna i lördags. Haha, Mamma sa attt Anna skulle få huvudvärk om hon hade hört vad jag sa. Anyway, jag tror jag ska ta och rida en sväng på Goofy idag, en sväng ute i skogen bara. Jag behöver ut och andas lite luft, ute luft efter att legat inne hela dagen igår. Sen ska jag nog ta mej an min garderob, jag menar juh fortare jag får det gjort är det juh bra. Jag ska försöka få tvättat under dagen också. Fan vad jag vill ha en torkrumlare! Det hade vart så mycket bättre då.

Men innan jag gör nått idag ska jag äta klart min frukost och ta en dusch. Jag lär nog sminka mej och grejjer idag så jag känenr mej fräsch annars blir det verkligen inget gjort. Då kommer jag bara gå runt här och känna mej mer sjuk än vad jag är. Tänk vad smink kan göra. Helt sjukt egentligen. What so ever, jag kan förtälja alla det att min smärta är mer lindrig idag, men det gör ont!

Puuuuussssaaa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar