lördag, april 4

That shower were.....

....more than needed.
Nu har jag krypit ner under täcket, eftersom alla dissade mej ikväll så får jag hitta på nått annat. Jag ska faktiskt se film, en jag lånade på jobb på vägen hem. Men jag låg och zappade runt på tv innan jag skulle börja på den och den va hoppning i från Italien på Euro Sport. Okej, det är hoppning, jag vet. Men det är rätt skoj att se på. Anyway, film blir det. Det va väll egentligen tänkt att det skulle bli fest, men jag orkar inte det nu. Bara att typ umgås med fooolk hade mer än väl räckt, men alla verkligen vägrade svara på mina sms eller samtal! Dryga jävlar! What ever, mitt revben gör förbannat ont. Sängen passar mej bättre.

Feelin' kind of lonely,
it's pretty relaxing.
Eventhough I'd love to have you here,
just the possibility to rest my head on your shoulder,
have your arm around me.

Puuuusssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar