torsdag, april 9

I ain't afraid of the dark....

....not more than I'm afraid of loneliness.
Har vart ute och gått en sväng, gick ner till Skerrud och satt på den stora gungan lite. Tankar som snurrar och en förrvirrad flicka i den stora stora världen. Ida kom förbi på moppen och höll mej sällskap. Sedan körde hon mej till brevlådan så gick jag resten hem. Enda kommentaren när jag kom hem var; "Vart har du vart?" Mitt svar; "Ute och gått, Skerrud" Ny fråga; "blir du inte mörkrädd?" Jag; " Vad finns där att bli mörkrädd för? Det är juh fullmåne ute!"

det är fullmåne ute, så vad finns där att bli mörkrädd för? Jag menar, jag hade juh skugga hela vägen. Anyway, nu är jag hemma halv ligger i sängen. Ska jobba 11-15 i morron. Ska bli rätt okej faktiskt. Behöver pengar så. Inget jobb betyder inga pengar. Mindre roligt. What so ever. Nu ska jag snart nana kudden......

A million thoughts running around,
around in my head.
I'm walkin' down this road alone,
alone in the dark.
A light dark full mone shinin',
shinin' so strong giving me a shadow.
Never felt so lonely,
even though I ain't.
Just runnin' away to esacpe,
escape from brining-down-words.
I've never needed you more,
more than I do right now.
This longing after presence,
presence of you.
Holdin' your hand,
hand in hand.
Feelin' I'm beein appreciated,
appreciated for who I am..............

God Natt! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar