fredag, april 17

Hooome again....

... tiered.
Nu är jag hemma igen, har vart en sväng till Vargön, sen till Thn. Fick springa till bussen i Bråldna, förut, då gick axelbandet till min väska sönder lyckat, så jag har fått gå och fjortisbära en väska i size mindre hockey trunk. Rockigt liksom! Min arm hade rätt ont ett tag där, men men åkte till Vargön och fixade mej. Dusch och sminkning. Sedan kom Jacob, vi åkte till Donken, käka en burgare, sen stack vi in till Thn och såg på street race. Där jag träffa KB bland andra. What ever, åkte med pappa hem nu. Så nu hamna jag här. Ska tvätta bort smink och sen gå och lägga mej tror jag.

Ska upp till Anna i morron, det är Johan Fridberger träning. Ska upp och kika lite. *smile* Sen vet jag inte vad det blir på eftermiddagen... Hade planer, men får se hur det blir med det.......

I like you, you know!(F)

Puuusssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar