lördag, december 26

Blabla

Hallihallå! Vad gör ni idag? Trängs ni i mellandagsrean eller försöker ni hänga kvar i julkänslan...? Jag åkte till ridhuset med Josie förut och red igenom ett pass. Vi har nu kommit till det stadiet att vi galopperar lite längre sträckor åt gången och jobbar med positionerna i galoppen. Jobbigt tycker Josie som tappar lie genuint driv i rörelserna men jag påminner henne om att hon faktiskt får ta i lite och kämpa. En knapp timmas ridning senare så slutade vi för idag och då hade Josie bjudit på den bästa galoppen för dagen. Hemma blev det stretch och puss innan hon fick gå ut i hagen till Sockan och äta lunch. Fina Josiejo♥
Jag har landat i soffan en stund i väntan på sen lunch. Jag och mamma åkte ner till Överby och inhandlade lite nytt foder sen gasade vi hemåt igen. Fyfan vad folk där va! Efter matintag så blir det stallet. Hästarna vill gå in för dagen och lite sånt fixande.

Jag skulle behöva lite bloggtips gott folk. Jag blev riktigt glad när jag såg att jag igår haft 34 unika besökare trots att jag inte promotat bloggen något. Vad vill DU läsa om här i bloggen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar