måndag, december 14

"Sista veckan"

Eftersom man inte har jullov på högskolan så är det lite fel att säga att detta är sista veckan, men min plan är att inte behöva besöka Högskolan Väst på GustavMelinsgatan nått mer detta året efter fredag. Men vem vet, jag kanske får abstinens.

Jag sitter redan i skolan för övrigt och äter frukost. Smoothie och frukt, supergott! Jag ska möta min KOP-grupp vid nio. Jag är tidig i skolan, men jag tycker dt är lite skönt att vara här och landa lite innan det trillar in massor av människor. Lugnt som infinner sej i lokalerna när det knappt är nån här är underbart.

Planen idag är skolan. Jag hoppas att jag inte behöver stanna längre än tre och det hade ju inte heller gjort nått om jag kom hem tidigare. Ett par timmar extra i stallet är inte det minsta svårt att fördriva liksom. Men innan jag får mocka bajs och andas in Josies doft så ska dagen vigas åt KOP-arbete.

Jag ska i väntan på dom andra fila på några åsiktsinlägg. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar