måndag, december 21

Lunchpaus

Jag bara älskar dessa dagar när jag har tid att göra sånt jag måste, och faktiskt vill, göra. Idag är just en sån dag. Efter frukosten fortsatte den effektiva morgonen, men hundmat och utsläpp av hästar. En tvättmaskin i stallet laddades på nytt. Jag har varit och ridit i ridhuset med Josie som skötte sej superfint. Jobbar ännu mycket basicgrejer fast med högre precision. Ökar på ytterligare nu med counterarc sidepass och en hel del femmor och sexor i kombination med sidepassen. Galopperade inte alls mycket idag utan gjorde kanske max tio fattningar. Josie va i alla fall väldigt med mej och hade hög ridbarhet för dagen, fina ponniehest ♥. Jag har matat valparna igen och hämtat in ny ved, ätit lunch själv och nu sitter jag med min kaffe innan en effektiv eftermiddag ska ta vid.
Dagens outfit är den samma som alltid.
Det där med variation på outfit är inte riktigt möjligt inom western känner jag.
Kvar att checka av från dagens to-do's är mockning intag av hästarna och algebra.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar