onsdag, december 2

Jag är hissad!

En av mina nya blogg-cravings, alltså en blogg jag läser varje dag flera gånger om dagen är Charlottas blogg, Audinadenfina. Charlotta är just nu i England hos Kyra Kyrklund och hennes man och tränar med sina två hästar, Linus och Falco. Bara att vara där är supercoolt om ni frågar mej!
Jag tycker hennes vistelse där är superintressant och jag ställer massa frågor om både ditten och datten. Hon delar med sej av både med- och motgångar.

Vad jag ville komma till är att Charlotta hissade mej som bloggläsare och alla mina frågor. Jättekul för mej! Och kommentarer och frågor är alltid roligt för den som skriver tycker jag, att få en återkoppling och inte bara en statistik.

Vill ni ha lite nytt blogg-godis, kolla in här.

6 kommentarer:

  1. Kommer helt klart läsa den :D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Har du förresten fler tips på intressanta bloggar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag kan skriva ett inlägg om bloggarna jag läser. :)

      Radera
    2. Det skulle vara roligt, jag har svårt att hitta de där guldkornen :-)

      Radera