fredag, december 18

Jul.... wait for it.... ledighet!

Det där med jullov, det va slut i gymnasiet och inte kom det tillbaka när jag började högskolan. Men jag vill nog kalla det för julledighet i alla fall. Vi har skickat in rapporten och haft den sista föreläsningen med nya kunskaper i algebra. Nu är det bara repetition kvar innan salstentan den 13 januari.

Mitt nästintill dagliga morgoninlägg uteblev i morse, på grund av lite inspirationsbrist. Jag var i skolan strax efter sju som "vanligt", nedsjunken i matteboken. Efter skolan åkte jag till Josie tog henne och åkte till ridhuset. Jag minns inte när jag ridit fem dagar i rad senast, i morgon ska hon bli tömkörd över lite cavalettis. Josie gick fint både igår och idag. Vi jobbar vidare med en hel del basics. Mycket sidepass och pivoter blir det och folk tycker nog jag är lite konstigt som rider så lite rakt fram, men wanna know what??!?! That doesn''t develop or give you ribbons! Josie jobbar på fint efter bästa förmåga. Älskade häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar