söndag, december 20

Efter mycket letande

Nu står den där, klädd och grann, granen. Jag måste säga att jag är nöjd med mitt jobb. Det började med att jag letat i varenda vrå efter den nedrans ljusslingan... Jaja tänkte jag, jag tar dom som egentligen ska sitta ute som inte kommit upp. Men inte hittade jag dom heller...!

Vafan?!?!?! Letade som en idiot igen i lådor och vrår. Nej, ingen ljusslinga nånstans. Tills jag kom på det, dom är hos svärfar som lånade dom till sitt 50-årskalas. Så skyndade dit och hämtade upp dom innan han for hemifrån.

När jag väl hade mitt kit komplett så började det mysiga; sätta i slingan, stjärnan, glitter, alla kulor och några andra småsaker. Allt med norsk julmusik i bakgrunden. Lite julkänsla smög sej in här, myspys!
Jag önskade mej en Disneygran; tät med jämn med massa grenar.
Inte perfekt, men jag är rätt nära ändå känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar