lördag, december 12

Matrismorgon

Hej på er! Har ni haft en fin morgon? Har ni sovit ut, ätit en god frukost eller gjort nått annat? Min klocka ringde halv åtta; upp ur sängen och gå en sväng med Nala. Sedan har jag suttit i matteboken. Jag ligger lite efter med matriserna, men kämpar på. det är lite tradig när ett tal tar cirka tio minuter att göra och jag är en obotlig learning by doing. Alltså vill jag göra flera tal med samma princip för att lära mej tankesättet. Det tar bara liiiiite tid, men det får va så. Jag vägrar ha omtenta i algebra liksom!

 Planen för idag är för övrigt att åka hem till farfar och hälsa på. Sen bir det ridhuset ikväll helt enkelt. Lite tråkigt när det är strålande sol, då hade jag väll kanske hellre grejjat i stallet. Men nu är det som det är.

Vi hörs senare! Förresten, jag skulle behöva lite förslag på vad ni vill läsa om, jag tror jag har lite ämnen, men tänker att ni kanske tänker på nått speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar