onsdag, december 2

Onsdag

God morgon allihopa! Det är lill-lördag idag, eller jaah, i alla fall om man är en sån där party-prisse. Jag känner mej för gammal för sånt. Haha. För mej är det bara onsdag...

Jag har landat i skolan och njuter av lugnet före stormen, innan det blir massa folk här alltså. Idag kommer ett rollspel äga rum, vilket är ett examinerande moment i KOP-kursen. Spännande att se hur detta går till. Eftermiddagen ska innehålla KOP-föreläsning. Sedan hoppas jag på att komma hem till stallet för att gasa iväg och rida lite. Nattis hade longerat Josie åt mej igår som skuttade runt som en galning tydligen. Pigg ponny! Jag har lite ridabstinens!

Min blogg är inte så intressant just nu då mitt liv mest består av skola dagarna i ända. Jag hoppas verkligen nästa läsperiod bjuder in till lite mera variation än denna. Det är tufft fram till jul nu, så jag får hålla ut helt enkelt och jag hoppas ni förstår.

Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar