måndag, december 14

Stel pinne

Trots att Josie till en början vart stel som en pinne när jag red förut så va hon garanterat the best seat in the house. Efter mycket sidepass och många pivoter så mjukande hon lite. Hennes stelhet märktes av när jag stretchade, då det knackade i ryggen när jag stretchade den. Hon hade halkat till i morse när mamma gick med henne till hagen så det kan förklara saken... 

Ni vet ju redan att jag spenderat massa tid i skolan så jag tänker inte ordbajsa om det. Jag lyckades också åka i diket nu på vägen hem från stallet. När jag skulle svänga i korsen så va det jättehalt och trots att jag körde jätte sakta jämfört med vad jag brukar så gick det åt fanders. Jag hann tänka att detta går ju åt helvete sen stod jag där med näsan åt fel håll i diket på "fel" sida. *suck* Som tur är klarade både jag och min bil sej utan skråmor, jaah bilen kanske har lite gräs undertill.

Nu ska jag inta kudden, vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar