onsdag, december 2

Snart utcheckning

Jag tror jag är inne i en sån där period i livet just nu när hälsan sviker mej lite. Efter lunchen idag så var jag helt slut. Ofattbart trött, kroppen var som spaghetti och huvudvärken va ett faktum. Jag slopade den sista akademiska timman på föreläsningen och åkte hem till Josie. Min plan att rida gick i kras med min huvudvärk och orkeslösa kropp så det slutade i mockning, lite ryktning och massa pussar. Den där hästen gör mej så sjukt lycklig!

Nu, efter maten, ska jag checka ut för idag och sova tills i morgon bitti. Jag har eftermiddag föreläsning och funderar på hur jag ska lägga upp min dag. Ska jag åka till Josie på morgonen och försöka mej på att rida lite hemma, eller efter skolan och åka till ridhuset.
Morgondagens i-landsproblem...
The truth of how we actually are!♥
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar