lördag, december 26

God morgon

Jag tog lite julledigt ifrån bloggen men det har ni väll märkt kanske. Nu är julen änna över så livet kan gå tillbaka till det normala. Jag vet inte men nu när jag blivit äldre så är inte julen så där häpen som den va förr.

Idag är det i alla fall annan dagen, den stora readagen, också endag som när jag va yngre det va en grej att hänga på låset i butikerna. Vad livet förändras.... Planen för mej idag är att åka till ridhuset med Josie, vi va där igår också. Hon gick helt okej, men gav inte samma ridkänsla som i onsdags. Hoppas det kommer tillbaka idag. Jag behöver gasa iväg till granngården och inhandla lite nytt foder upptäckte jag och sen borde jag ta tag i lite annat.

Nu ska jag avnjuta det sista av min kaffe innan jag kickar igång dagen, vi hörs.
Älskade ponnie♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar