onsdag, december 16

Segt att gå upp

Några gånger under morgonen har jag vaknat, alltså runt fem menar jag då... Kanske lite tidigt att gå upp då så jag har vänt mej om och fortsatt sova. Men när klockan väl ringde vid sex så va det riktigt segt att gå upp kan jag tala om. Jag som väldigt sällan snoozar, tryckte på knappen för tio minuter. If you snooze you lose. Jag förlorade 10 minuter, jag kan leva med det just idag. Det tog mej en liten stund att komma ner i varv igår så det får vara okej.
Den där kaffen var välbehövlig.
Jag funderade en stund på att göra mej en kopp oboy istället,
men tänkte att jag nog behövde koffeinet idag.
Nu sitter jag i alla fall i skolan och myser med min kaffe. Jag och min KOP-grupp ska ha handledningsmöte för den individuella reflektionsdagboken. Grupphandledning för ett individuellt arbete, knasigt! Sedan ska vi fila lite ytterligare på våran rapport. Jag hoppas alltihopa går fort, jag vill gasa hem till Josie i tid så jag kan va med M när han kommer hem ikväll!

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar