onsdag, december 9

Mera cavalettis

Jag kom ifrån skolan mycket tidigare än jag tänkt så jag hann hem till mamma och stallet innan tandläkaren. Jag hann med att mocka och äta lunch innan jag gasade in till Brålanda för att besöka tandhygienisten. Jag hade en riktigt proffsig hygienist från Karlstad Universitet vilket resulterade i att jag inte hade det minsta ont efter. Jag behövde inte ens bedövningsspray under tiden hon tog bort min tandsten. TUMME UPP! Eftersom jag va oberörd efter besöket skyndade jag he,, bytte kläder igen och gick ut i stallet. Josie fick ett tömkörningspass idag igen. Det är oerhört nyttigt för henne med travcavalettis. Aktiviteten som blir i bakbenen bibehålls efteråt i pleasurejogen. Trots att takten blir radikalt mycket långsammare så är aktiviteten kvar. Finaste Josie.

Nu har jag parkerat hemma i soffan och väntar på bonde söker fru. Egentligen är jag galet trött just nu, i morgon ska dessutom bli ännu en tidig morgon.... Nu checkar jag ut för idag. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar