lördag, december 5

Lördag

Nu är kvällen här och vad har jag gjort då ? Jooh, det ska jag tala om. Jag körde Markus till sin morbror i morse sen åkte jag ner till stan och lastade flaket på fordusdeprisionus fullt med spånbalar, åtta stycken blev det. Åtgången på spån blir rätt hög när hästarna stått inne på grund av vädret. För dom har stått inne idag också. Josie och Sockan var ute i tjugo minuter, eftersom Josies ben blir lite tjocka av att stå stilla så mycket. Bara efter den korsta stunden va täckena dyblöta. *suck* Vädret skräp dej! Tydligen ska det bli ännu värre i morgon. Jag kan då bli deprimerad för mindre. Ni läsare som är vänner med mej på facebook såg att jag delade filmer från tävlingsritter i morse för att inte deppa ihop totalt.

Jaja, när Jsoie torkat upp efter sin korta utevistelse för dagen så myse vi i stallet. Lite rykt och en del pussar. Jag försökte ta lite bilder på henne i stallet, men dom blev inget bra så inlägget blir bildöst (igen).

Kvällen har spenderats hemma hos Markus pappa. Vi skulle bara dricka kaffe, men det blev mat, kaffe och tårta. GOTT! Nu har vi landat hemma i soffan och kollar på nån action-film. Lagom lördag kväll känner jag just nu. I morgon blir en dag med plugg och lite måsten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar