söndag, december 27

Flunsan

Planen idag va ju att jag och M skulle åka ner till Överby och kika lite på rean underförmiddagen. Sen skulle jag åka hem till Josie och åka och rida på eftermiddagen eftersom ridhuset va bokat under förmiddagen. Dom planerna gick i stöpet. Jag vaknade upp i morse sjukare än fan... Hosta, frysande och svettandes om vartannat, feber och en riktig pissig känsla. *suck* Det där med att både handla och rida va bara att stryka från dagens to-dos.

Istället tryckte jag i mej lite piller i morse och vilade en stund till. När jag kände mej lite bättre gick jag upp, åt frukost och gasade hem till Gestad. Trots att jag är sjuk så behöver Josies tas om hand om. Nytt gräs skulle dessutom hämtas hem. Stallet är nu i alla fall klart, gräset är inkört och jag har parkerat mej i soffan - ganska utmattad. Nu en stor kopp the och jobba på att bli frisk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar