tisdag, december 15

Tisdag morgon!

God morgon, är ni peppade för en tisdag? Vad innebär en tisdag för er egentligen? På min agenda står idag att strax gå ut i stallet och ta ut hästarna. Jag har inte gjort mej nån brådska eftersom det har varit bäcksvart ute framtills för bara en liten stund sen. Diset/dimman ligger dessutom tät ute... Jag ser knappt till grannen. Sen ska jag mocka och greja i stallet, sadla upp Josie och åka till ridhuset vid halv tolv. Jag rider på gymnasieskolans lunch idag. Sen ska jag spendera eftermiddagen/kvällen på högskolan.

Vi har en hemdugga i algebran som visst skulle lämnas in på torsdag, jag hade fattat det som att den skulle lämnas in efter jul. Men jaja, eftersom Markus ligger borta i natt och kommer hem först i morgon gör det inte så mycket at jag är där halva kvällen.

Vi hörs lite senare. Under dagen kommer dessutom ett inlägg om min syn på vintervilans vara eller icke vara upp....   
Sneakpeak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar