onsdag, mars 4

For once in a while.....

...good morning.
Jag hinner för ovanlighetens skull skriva ett morgon inlägg innan skolan, trots att jag börjar som vanligt. Allt tack vare lilla katten, som väckte mej för han ville gå ut. Halv sex kom han, och först va jag galen, för samtidigt skulle hunden gå ut. Vilket innebar att jag skulle behöva vara vaken tills den kom in. Men jag slappna av när jag såg vad klockan var. Halv sex, det va inte värt att gå och lägga sej igen.

Nu är jag i alla fall kla för skolan, sitter och äter frukost. Smoothie, kaffe och smörgås, känner mej riktigt duktig juhe. Dagens andra suprise är att jag sitter ner och äter frukost. Jag brukar alltid äta frukost på stående fot så här innan skolan. Men nu sitter jag ner. Riktigt skönt att dessutom dricka kaffe, brukar aldr4ig orka göra något kaffe annars, men idag blev det av. jag va juh vaken innan pappa, så då fick jag juh göra kaffe så han kunde få kaffe innan han åkte.

Jag ska snart klä på mej ytterkläder och masa mej ut till bussen, känns inte särskilt inspirerande men men. Ska vara i skolan, fyra lektioner; Naturkunskap, Företagsekonomi, Engelska och Tyska. Är hemma vid halv fem som vanligt typ. Sen blir det stallet och Annas ridhus. *smile*

Puuuuuuuuuuss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar