onsdag, mars 4

I just hate....

...some jumpers.
Jag vill verkligen inte verka "främlingsfientlig" eller dra alla över en kam. Men ibland avsykr jag hoppryttare. Framför allt dom utan respekt för andra ekipage och som tror att dom äger ett statligt byggt ridhus. Dom som tror att dom kan ta hur mycket plats som helst när det är flera andra hästar i ridhuset. Dom som rider två hästar i bredd, även i trav och galopp. Liksom bristen på respekt och fullkomlig egoism lyser igenom. Jag blir galen!

Behöver jag ens säga att jag va på Nuntorps ridhus? Eftersom bara jag skulle iväg med hästen så åkte vi till Nuntorp. Jag och Smokie, det gick heltokej. Fick en dåligt start med att hon blev uppstressad för vi i princip blev överridna. Helt sjuktligt med bristande respekt. Anyway, är hemma nu. Stallet är sälckt och jag har ätit "middag". Hmm, om man kan kalla det lilla jag åt för middag. Mina matvanor just nu är botten. Men men, hoppas på en förbättring snart. Nu ska jag kika runt lite.

Puss!/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar