måndag, mars 2

I'm at home...

...today.
Idag är jag hemma, spydde och hade mej igår. Så jag klassas väll som sjuk. Jag är hemskt trött just nu. Anyway, det blev inget god natt inlägg igår. Jag råkade somna bort mej. Jag skulle se på Beck efter jag bloggat, vilket jag också gjorde, men så kommer dom förbannade nyheterna vid 22. men inte bara nyheter utan reklam för ett helt jädra kompani. Så jag skulle vila ögonen lite bara, vände mej om och somna. Så jag missade hela slutet på Beck filmen! F*****N! Jag blir så trött på't! Jag vaknade fyra i morse av att tv:n stod på och skråla. å har den stått på hela natten. Vadå miljöpartist nummer ett? Jaja, stängde av en och somna om igen. Så sov jag fram till halv åtta typ. Trött som jag vet inte vad. Skönt att få sova lite i alla fall.

Jag har i alla fall ätit frukost nu och halv ligger i sängen med en kopp the. Gottigt. *satisfied smile* Det snöar ute, dryyyyyyyygt! Funderar på att ta en dusch, känner mej aningen ofräsch. Får se, kanske skulle åka med mamma till Uddevalla och hämta grejjer till utbygget av huset. Pappa jobbar på riktigt snabbt. Duktig är han! Får se vad jag orkar. Skulle nog helst gömma mej under täcket hela dagen, men så funkar inte världen riktigt. Skulle juh kunna åka med mamma och ta svängen om torp, Smokies täcke är sönder, och det kan förhoppningsvis reklameras. Ska kolla på det.

Vi höres sen! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Ibland är det riktigt skönt att vila ögonen =) Va duktig Benny är att bygga hus =) då är det snart färdigt eller?

    SvaraRadera