söndag, mars 1

At home again...

.... after a chill evening.
Hemma igen nu. Har vart i Mellerud och Brålanda med Jacob, Charlie och Thomas. Lite halv dött överallt liksom. Satt och käka när Jacob dök upp, Inte sminkad eller något. I alla fall, efter jag vart klar åkte vi först en sväng till Brööl, sprang eller jaah, vi åkte på Charlie och Thomas. Stack till Mellrdu, träffade lite känt folk där. För övrigt va där helt dött, så det bar av tillbaka till Brålanda igen. Kaffe och Semla på Rasta för min del, massa andra onyttigheter för dom andra. Satt i resturangen bra länge. farm till halv tolv eller något.

Anyway, nu är jag hemma igen. JJacob halv ligger i min säng och jag sitter för en gång skull upp när jag bloggar. *haha* Jacob har tagit min plats så.... Ska snart tvätta bort smink och grejjer. I morgon, eller idag då, senare idag ska jag till ridhuset på morronen. Ska vara där vid åtta och rida, lär alltså upp vid sex och fodra häst. Men jag kan juh gå och lägga mej när jag kommer hem sen igen.

Nu ska jag vara lite social med Jacob, som jag för övrigt tafsade på röven idag! *bliiiiiiiiiiink* Vi höres i morgon, läs idag.

Gooooooooooooooooooooooood Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar