tisdag, mars 3

I should study...

...but I got none inspration.
Nu har jag vart iväg med mamma och hämtat halm, ströat upp i stallet och fixat. Hästarna är inne och allt är chill. Jag borde plugga, men jag vill verkligen inte. Naturkunskap är så hemskt tråkigt. Eftersom tanten vi har i natur hatar våran klass så kommer hon säkert ha ett förhör i morgon. Vi skulle ha läst på vissa sidor. Jag kan ge mej f*n på att hon kommer ha läxförhör. Skulle inte förvåna mej för fem öre.

Anyway, har parkerat mej i rummet nu. Eftersom tv:n ännu inte funkar blir det väll att plugga ändå till slut. Inget Nuntorp blidde det heller, jag orkade inte. Är aningen trött. Men men, chattar runt på msn, men alla verkar mer eller mindre dryga idag. Segt segt! Innan jag glömmer; Grattis till Silverhagen som klarade körkortet idag.

I morgon är det skola, sen rida som gäller. Antagligen Annas ridhus. Det är bäst det. På Nuntorp blir man juh bokstavligen talat överriden när det är fri ridtid. Inte särskilt rockigt med en unghäst.

Nu ska jag kika runt lite, puuuuusss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar