tisdag, mars 3

It's getting dark....

...outside.
Det mörkanar ute nu, den 3:dje Mars, fan vad tiden går, det är juh snart sommar. Jag sitter nu i sängen, har vart i stallet och allt. Hästarna är ännu ute though, gav dom typ middag ute. Dom får gå in lite senare. Det är inte dåligt väder eller något så dom lider inte. Det är dock tråkigt väder, liksom grått och mulet.

Dagen har då bestått av skola; först sov morgon, sedan tyska och sist företagsekonomi. Spenderade sov morgonen med Ida, vi flumma runt som vanligt. Jag måste påstå att jag saknar tiden på Dalbo och jag kommer sakna Ida nu när hon flyttar till Dalarna. Jag älskar dej tjejjen! You saved my life!(L) På tyskan snackade vi med utbytes studenterna från Österrike, tufft värre.Jag va rätt förvånad över att jag kunde prata tyska på "riktigt" liksom. Jag suger verkligen på tyska när vi ska prata med dom i klassen liksom. Typ; "hallå, kan jag få snacka med en riktig tysk på nationella proven?" Haha, det hade vart nått det. Företagsekonomin va helt okej idag, vi gick igenom boksluts grejjer igen, det är dock segt. Mycket att hålla koll på. Anyway, hade Bokia grejjen efter. Jag och Angelica är riktigt aktiva och skratta mycket. *hugesmile* Sedan for jag hem. Tack och lov att skolan va slut för idag.

Har nu vart i stallet och mockat och sånt då. Hästarna är ännu som sagt ute. Ska snart åka med mamma och hämta ny halm, därför dom inte får gå in än, det dammar så när vi strör upp. Inte bra för hästarnas ögon eller luftvägar det där. Dom får vänta en stund. Förressten, läste att Börjes Tingsryd skulle öppna i Kungsbacka. Får se vad det blir av det. Kanske kan bli någt bra. Just det igen, jag kan knappt gå i högklackat längre, mina knän gör jätte ont. *snyft*

Puuuuuuss! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. DAAALBOOO <3 Vi får dra dit åh flumma runt snart. ;) I miss!
    Kommer sakna dej också... Men som tur är är det ju inte för en till sommarnen jag flyttar =)

    KRAM <3

    SvaraRadera