fredag, januari 9

Another Night...

.... with bad sleep.
Jag förstår inte, varför kan inte John Blund var generös mot mej. Ännu en natt av dålig sömn, vakna halv fyra i morse och mådde verkligen jätte illa.Jag vakna av att jag mådde illa, det är verkligen inte mej likt. Liksom, vad har jag gjort för att förtjäna detta hemska öde? Jag fattar inte!

Jaja, skolan idag i alla fall, så pepp eller inte. Börjar tio i elva med matte och sluta typ fyra i eftermiddag. skit segt, att sluta fyra på en fredag. Liksom, hallå! Men men, så är det i reality. Sen efter skolan blir det till Erika, typ "mys-kväll" med henne och Lisette. Hääärligt. Sen blir att ta en buss upp till Brålanda.

Nu ska jag göra mej klar och försöka äta lite frukost. Skriver kanske ikväll när jag kommit hem igen, om jag orkar vill säga.

Enjoy your day! / / Linda<,3

2 kommentarer: