tisdag, januari 6

A new day girlie...

...you better cheer up even though your lack of energy.
Jag är helt slut. Trött som jag vet inte vad. Jag sov fram till nästan halv tolv. Det gör jag typ aldrig! Tur som va, är syster hemma nu och kunde ta stallet. Jag kunde sova lugnt. I alla fall, dagen ska vara slapp. Jag orkar inte mera. Bloggen fick lida lite igår, jag va snabbt ute i stallet och gjorde klart där, mocka och sånt. Sen in hoppa in i duschen, fixa mej för jobb. Sen iväg till Överby med Mammie. Där vare en sväng förbi Donken, ta med maten hem till mormor i Vargön. Äta där och slappa lite. Sen bar det av till Öxnered och vänta på tåget som Nattis kom med. Nu väntade jobb. Jobbade mellan 18 och 21. Lånade två filmer som jag skulle sett hemma, men det blev inte riktigt så, jag orkade se halva första filmen. Sen höll jag på att somna, så det va lika bra att stänga av TV:n och datorn. Jag tänkte jag skulle skrivit igår kväll, men jag orkade verkligen inte. I alla fall så skriver jag idag och kan för hoppningsvis ägna mer tid åt bloggen under dagen. Snart blir det stallet när jag ätit klart min brunch, sen frukost och lagom lunch. Mockning och grejs för mina hästar väntar. Idag är det slut på lyxlivet för systers del. Nu får hon sköta sina hästar själv.

Vi höres senare! / / Linda<,3

1 kommentar: