torsdag, januari 8

Breakfast....

...alone.
Jaah, nu vart jag då duscha, sminkad och klar. Nu sitter jag nere vid köksbordet och äter en risifrutti. Väntar på att kaffet ska rinna ner så ska jag äta en smörgås eller två också, det är väll tanken i alla fall. Är redan genomfrusen och tanken på att gå ut i kylan senare är inte säkrskilt exalterande. Usch, jag ryser. Nattis försvann alldeles nyss ut genom dörren till bussen. M;in buss går inte förän tjugo i nio, från Brålanda. Skönt att slippa åka tidigt till skolan, bara för att det inte går mer än en buss härifrån på morgonen. Det är helt sjukt! Dom kan ha byssar en gång i halvtimmen nere i stan, men här ute mitt i ingenstans kan dom inte ha mer än en buss på morronen. Drygt som, jag vet inte ens vad. Hur som helst, snart skola, så pepp, vid närmare eftertanke, INTE! Jag vill inget hellre än att slippa gå dit, som Leonora sa, sängen lockar mer än skolan. Men inte då, skolan är det som gäller. Ikväll är det jobb också. Det är bättre n skolan, bättre tim taxa där. *blink* Annars ska det väll inte hända ngt speciellet idag, det är dött. Som vanligt i "Norrland". Asså, seriöst, det borde vara olagligt att frysa, det är svin kallt! Hoppas kaffen hjälper mej att bli lite varm i kroppen. Hoppas kan man juh i alla fall. Det måste bli så, annars dör jag. Fryser som en gris verkligen, det är allt annat än kul.

Jaja, nu ska jag sluta pipa och fortsätta min frukost! Hoppas ni får en bra dag, jag ska försöka på det/ / Linda<,3

2 kommentarer:

  1. du och jag rockar den rosa världen, vi ska införa regler om sängar och skolor :D

    SvaraRadera
  2. Lätt som att den rosa världen att vi ska! I den rosa världe bestämmer VI! Ingen annan. :D:D

    SvaraRadera