måndag, januari 26

Stress and a little bit more stress....

.... my body is complaining!
Och jag lär nog snart börja lyssna på den. Jag orkar inte just nu, min kropp är helt slut. Jag har mer eller mindre ont, till och från, lite varstans. Det är väldigt kämpigt. Jag känner det som jag mest klagat på senaste dagarna, men jag är lite låg just nu. En period med dåliga dagar och min negativa inställning till allt typ.

Hur som helst, dagen började väll sådär. Gick upp typ kvart över sex, seg, jag vet. Masa mej in i duschen, fixa mej för skolan packa idrott väska och skit. Sen gå till bussen, gick tjugo över sju idag, passade bättre. Behövde inte vänta så länge på bussen då, vilket innebär att jag inte behövde frysa lika länge som annars. Haha, Fick inom snart hemsk huvudvärk på grund av att skrutt bussen vi fick åka är blääh! Hatar dom äldre bussarna, kan vi inte få åka kloka bussar!?! Vad kan va så jävla svårt? Hur som helst, kom till skolan med huvudvärk, lyckat värre. Sedan lektioner till typ två, slopa foton idag då vi inte skulle börja förän vid tio över tre och jag skulle klippa mej kvart i fyra. Vi hade besök på engelska lektionen av två amerikaner; They were really entertaining! Gooa prickar det dära. Pratade om skillnaden mellan Sverige och Usa.

Stack iallafall in till stan sen för att vänta på mor. När jag satt på biblioteket sprang Caroline på mej, sen sprang vi på Sandra och Sofia. Så detta resulterade i en fika på Nordfeldts. Väldigt mysigt. Sen vart det till slut klippning, klippte av allt det slitna, så nu är mitt hår fint igen. Hatar att ha kluvna och slitna toppar, mitt hår blir sååååååå fult! Hemskt!!! Efter klippning va det dags att åka hem, stallet väntade. Stall och plugg är nu avklarat och mitt huvud spränger igen, trots tabletter. Rockigt värre menar jag! Halv ligger nu i sängen och ska alldeles snart plockan ihop datorn och sova, dissar 90210 idag, får se reprisen istället. Nu ska jag snart sova.

Hörs i morron, God natt! / /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar