torsdag, januari 8

Good Morning hun...

... you look tierd?!?
Ohhhjaaah, om jag är trött! Natten eller John Blund har inte varit generös mot mej. Jag har sovit jätte dåligt verkligen. Vaknat, vänt mej, vridit mej, frusit, vaknat igen. Jag fattar inte hur svårt kan det vara att sova en hel natt. Uppenbarligen jädrigt svårt. Jag förstår inte seriöst.

Dagen kommer bestå av årets första möte med helvetet, skolan. Usch, jag vill verkligen inte. Kanske därför jag sovit så dåligt, för jag grämt mej över skolan. Jag har ingen aning, jag vet bara att jag är så trött att jag skulle kunna trilla i bitar. Ändå la jag mej tidigt, jag menar klockan va inte ens elva. Nu väntar dusch. Kommer säkerligen skriva en gång till innan jag ger mej av till bussen!

Soo long! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar