torsdag, januari 22

She's only seventeen...

..and a queen dressed in jeans.
Nu har jag faktiskt vart duktigt töis ikväll och studdat. Tro't eller ej, jag gjorde någgot utan att det egentligen inte behövde göras än, i alla fall. Inläning i fotografisk bild på måndag. Renskrivning om filmframkallning, den är färdigskriven och iväg skickad till ansvarig lärare. Duktig jag är! Känner mej lite stolt faktiskt. Redig värre. Men nog snackat om skolan! Den är för mycket ändå.

Havlligger nu i sängen och lyssnar på musik, chattar runt med lite folk. Saknar min mobil, som lilla syster tagit. För att blutoootha över massa av hennes bröte. Dryga unge! Hon lär lämna tillbaka den snart alltså! Jag ska snart sova för övrigt, är aningen trött.

Jag måste bara nämna att jag känner med lidande för Lina som missa bussen idag, så hon fick vänta hela sex minuter på nästa, väldigt hemskt måste jag påstå. Hon ingde mej undertiden hon vänta, hon frös om fingrarna även om hon hade vantar, väldigt synd om henne. När hon nu läse detta tänker hon att det inte är något att skojja om. Haha.

God natt världen/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar