torsdag, januari 29

Breakfast with smoothie...

...and coffe.
God morron alla! Nu är jag äntligen vaken och sitter vid kökbordet och äter frukost. En stor smoothie men hallon/banan smak. Det är oerhört gott! Dock klagar mitt sällskap på konsistensen, "den är för fast". Skit snack säger jag bara, smoothien ska juh inte va flytande heller.

Hur som helst, jag va på ridhuset igår. Red Silverman och longera Smokiesprätt. Hääärligt värre, med goa hästar. Finns inte ord som beskriver hur skönt det är med dom två. Helt underbara individer dom två. Jag mockade massa boxar också, Lina! Haha, helt okej dag igår med andra ord.

Idag, åandra sidan, gäller till en början skolan. Företagsekonomi, sedan mattte. Sen blir det hem, snabbt ta stallet. Mocka och fixa allt, sen ta in hästar och skynda sej till jobb vid sex. Sen jobb i ett par timmar, sedan hem. Slapp står på schemat! Ledig dag i morron, så skönt att slippa gå till skolan.

Nu ska jag snart åka till bussen, vi höres senare! Spec. hälsning till Polackerna+Nattis! Ha så skoj i blomster butiken , Flower Mania.

Pussssssssen på er! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar