onsdag, januari 28

I'm back home...

....after a day in school.
Jag är hemma igen. *bigsmile* Seg dag i skolan och därför orks det inte pratas om den. Ialla fall, bussen fick stopp på vägen till skolan, jävla skit buss. Västtrafik är verkligen värdelöst, det är inget snack om saken. Jag är hemma nu tack och lov, utan att behöva åka buss, mamma hämta mej i stan. Så nu ska jag dra ut till stallet alldeles snart och mocka massa bajs, fem boxar, för fem hästar. Jag måste klargöra detta då Lina har påpekat det att jag glömt nämna det igårdagens inlägg. Jag ska mocka massa boxar, hoppas budskapet har gått fram nu, Lina? Påtal om Lina och Polen, Nattis är där, eller jaah, på väg dit i skrivande stund. Hon ska praktisera som Florist hos Lina på Flower Mania. Så jag slipper henne hela helgen, härligt värre. Jojjo föreslog något om bytes handel att Jeppa skulle skickas hit upp. Haha, jag tror inte han vågar åka till Norrland själv. Haha, jag måste också påpeka det att jag har långkalsonger på mej, Inte vilka som helst, utan Nattis. Det är så när man är liten och snärt och jeansen är förstora, då kan man klämma ner ett par långkalsonger innan för, så nu ska jag inte frysa ikväll. Varken i stallet eller på ridhuset.

Men nu ska jag dra ut. Hade bra alla! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar