lördag, januari 10

The wind blows...

.... pretty much out to day.
Detta känns inte som någon inspirerande dag. Det är grått ute och det blåser som jag vet inte vad, har inte ens stuckit näsan utanför dörren idag. Inte än i alla fall, jag lär ju gå ut senare. För att förtälja så har jag för första gången på ett bra tag sovit en hel natt, tror jag. Minns att någon ringde mej någongång i natt, vet att jag svara, men vad samtalet handla om det är en annan historia. Jag kommer inte ihåg vad personen ville, samtalet efterföljdes med ett konstigt sms. Jaja, blir säkert klar text i detta när personen ifråga vaknar senare. Skit samma så länge, gårdags kvällen va mysig, jag va så äckligt trött att jag kunde trilla i bitar. Jag tänkte blogga när jag väl kommit hem, men loggar in på datorn och blir msn-bombad. Kände mej lite smickrad att mina msn-vänner saknat mej så mycket under en dag utan mej. *blinkande angleface* Stor ros till dom alla! Så det va helt värdelöst att försöka skriva blogg, jag tror inte min stavning hade varit så bra heller för den delen. Det blir i alla fall skrivande nu, denna lördag med taskigt väder. Tur ärså ska jag vara inne hela dagen typ, ska jobba på MÅG i Trollhättan på en dragspelstämma. Det ska faktiskt bli kul, tihiiii, får se resultatet. Senare ikväll är det Träffen, Båberg. Streaplers ska dit, men jag vet inte om jag orkar efter att ha jobbat en hel dag. Får se, annars får det bli en sovannde (?) lördag kväll kanske. Det skulle lätt behövas, min kropp strejkar. Kanske är dags att lyssna på den? Hmmm, senare problem. Nej, nu ska jag ta mej i kragen och fixa mej för en dag med musiker.

Hadé bra alla! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar