söndag, januari 25

Time is running late...

..and I'm still awake.
Jaao, nu vart jag äntligen hemma igen. Jag har inte haft så här trevlig kväll på länge nu, inte sen nyår. Började med att åka buss till Vänersborg, byta till en buss till Vargön. Väl där snabbduscha, fixa mej i 100 knyck, hår, smink, kläder. Åka buss in till Vänerborg igen, bli upphämtad av Martin, hämta ut pengar. Åka till Båberg, köa, gå in, dansa, träffa folk, dansa igen, dansa ännu mera, dansa lite till. Tacka Martin för trevlig kväll, åka till Brålanda, köpa hamburgare på Rasta, äta hamburgare. Träffa Charlie, åka med Jacob och Charlie, bli hem körd, klä av sej, tvätta bort smink, krypa ner under täcket, chatta, blogga.

Det är väll ungefär min kväll, mina fötter och anklar värker så det skriker om det, men det kvittar just nu, jag har haft sååååååå kul! Scotts är helt super! Men nu ska jag sova kudden några timmar, Natti natti/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar