fredag, januari 23

A new day, beautiful...

...with snow.
Jaao, dethar snöat igen. Drygt värre, liksom varför ska det komma om det ändå ska töa bort direkt igen? Det är helt knäppt, vad är det för fel på vädret- Ska det komma kan det väll ändå få ligga kvar, det tycker jag. What ever...

Ska snart iväg till skolan, mindre kul, men jag måste juhe. Är sminkad och klar. Har äntligen fått tillbaka min röda Puma-tröja från tvätten. Den är mysig värre! Me do like alot! Den är jätte skön att ha på sej. I alla fall, jag börjar skolan tio i elva. Har matte först, sen är det lunch, ska äta med Erika. Efetr lunch är det Information&Layout som gäller, två lektioner, en hel och en halv klass. Sedan är det Naturkunskap i halv klass som är sist ut för dagen. Jag förstår inte varför man lägger en Naturlektion som sista lektion på en fredag! Det är helt sjukt dålig planering! Liksom det är sämreplanering än min planering med mitt kissande när jag är ute och åker bil. Min planering är botten på den fronten, men asså, skolans planering i detta, den är värdelös! Skit samma, slutsnackat om skolan.

Jag slutar skolan fyra och bussen går hem vid fem, drygt värre. Så det blir att vänta i stan, I guess. När jag är hemma blir det stallet, sen vill jag ut ikväll. Vill verkligen inte sitta hemma. Så om någon är på, hör av er!

Nu ska jag dra iväg!/ /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar