lördag, januari 17

It's pretty cold outside...

...but the sun is on it's way up.
Jaao, kom in från stallet för en stund sen, ganska skönt väder ute. Aningen kallt, men helt okej för min smak. Jag kan väll börja med att skriva vad jag tyckte om gårdagens film; "Donkey Punch". Helt sinnessjuk. Sju personer, tre tjejjer fyra killar, åker ut på en lyx yatch och du får inte ens se om den sista överlevande hittas av omvärlden ute på internationellt vatten. Alkohol och droger kan ställa till med mycket. Sex gör inte saken bättre. När den första tjejjen slås ihjäl under en sexakt börjar det sinnessjuka. En efter en dödas killarna av dom två överlevande tjejjerna. Ända till det bara är en kille kvar med dom två, då tar den ena självmord genom att "ramla" ner i vågskummet som blir efter båten. Självklart var hon inte kapabel till att simma i sitt tillstånd. Den sista tjejjen och killen bestämmer sje för att lämna lyxyatchen som innehåller tre lik, (om jag minns rätt), och sätter sej i livbåten. Killen tar strax därpå självmord han också. Filmen avslutas med att den sista tjejjen blir ensam kvar, hon skjuter upp en nödraket och lägger sej och tittar upp i himmlen, sen kom eter texten.

Som ni kanske förstår ganska dålig film, jag hade lätt velat se vad som hände när hon kom tillbaka, dock tycker jag den är värd att se. Men nu, nog snackat om film; Min dag kommer bestå av häst, stallet och lite mer häst hoppas jag på. Sedan jobb ikväll. Jag ska spendera tid med Smokie idag, hon har hamnat i skymn undan för så mycket på senaste. Så nu blir det en hästig dag hoppas jag på, en runda i skogen, massa rykt och allmänt "caring about her". Jag borde städa upp på mitt rum, men det får bli en annan dag, jag orkar/vill/hinner inte idag. Så det va bra med den saken. Men nu ska jag gå ner och äta frukost, jag är hungrig!

Hejsan hoppsan / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar