måndag, januari 19

A looooooong daaaaay....

....with a looooot of feelings.
Jaah, en lång dag är bara förnamnet. Den har vart evighets lång! Trodde aldrig kvällen skulle komma, men det gjorde den som tur var. Började dagen med att dra mej länge i sängen, så frukosten blev lidande idag, en Risifrutti var det som hanns med. Känndes rätt ordentligen i magen framåt elva draget när det inte va långt kvar till lunch i skolan, för tro't eller ej, men där har jag vart trots allt gnällande om hur tråkig den är. Det kvittar juh, oavsett hur tråkig den än är, är det bara att släpa den snärta lilla rumpan dit och se glad ut. Okej då, jag kanske inte ser så glad ut, men ändå, ni fattar poängen! I alla fall, genomled skolan och hade riktigt kul på fotografiska bilden. Dock kändes den väldigt kort, missade dessutom sista halvtimmen då jag skulle på SYV-möte. Vilket gick helt okej. Nu får vi bara se vad som blir av det.

Efter mötet åkte jag med Mor till Överby och handlade lite. Så det kanske kan bli en riktig frukost i morron bitti, om jag orkar göra mej någon. Eller rättare sagt om jag hinner, tänkte nämligen åka med pappa ner till stan och simma några längder innan skolan börjar vid tio. Det va bra länge sen jag drog på mej simmössan och glasögonen och bara simmade för att det är skönt. Det kanske är precis vad jag behöver. Vi får se vad det blir av det, annars blire en seg morron och så åker jag med mamma till stan senare. Det är en senare fråga.

Jag har pluggat lite företagsekonomi också under kvällen, tack Lina för hjälpen! Du är bäst! Nu ska jag nana kudden.

Natti Natti, honeybuns/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar