onsdag, januari 14

Got to make this clear...

... so you all understand!
Jag är, som ni kanske redan märkt, rätt ordentligt lost. Det känns verkligen som världen är mot mej, helt själv. Jag vet inte vad jag vill, hur jag mår, eller nånting. Alla säger att det är något som går över med tiden, det kanske det gör. So what, det kvittar juh, det är juh nuet som räknas. Det är juh nu jag mår botten, det är nu jag är helt förrvirrad och inte vet vart jag ska ta vägen. Inte sen, nu!

Liksom, det finns en miljon problem utan lösningar just nu. Ett av dom är skolan; jag vill för allt i världen inte gå dit. Det är hemskt. Bara tanken att gå dit gör mej kräkfärdig. Det är verkligen så deprimerande. Skolan knäcker mej, och känna att jag behöver gå dit fem dagar i veckan det gör att jag bryter ihop. Liksom, man ska se fram emot att gå dit och man ska åtminstonde tycka det är lite kul, men det är verkligen inte det för mej. Det finns inget som driver mej där. Den enda anledning som finns för att gå dit är för att jag måste. Ingen skola, ingen utbildning. Inte för att jag får någon direkt utbildning på Samhäll, jag blir snarare utbildad för att utbilda mej. Jag blir absolut ingenting på det jag gör egentligen. Hur som helst så vill jag verkligen inte vara där, och hoppas finna en lösning på det snarast. SYV-möte på måndag.

Nästa problem, jag känner mej så liten. Det känns som det är jag mot världen, hela tiden. Det är lite kämpigt, jag orkar inte fighta jämt. Det tar verkligen musten ur mej, snällla bara leave it sometimes. Jag förstår verkligen inte hur man kan med själv att hacka på någon som redan är under botten. Det är dom människorna man ska stötta, inte klanka ner på! Liksom att bara kunna med att kräva något när någon är så nere att hon närsom helst skulle kunna sjunka genom jordens yta, det är oförståeligt för mej. Jag har ställt upp på mina "vänner" och vänner så många gånger, nu märker man verkligen vem som är vän och "vän". Sånt gör mej så lack och besviken. I'll remember it.

Problem numero tre, tid! Hur ska man hinna med allt man vill göra? Det finns inte mer än 24 timmar på ett dygn, det skulle behöva finnas 324(!) timmar på ett dygn. Då kanske man skulle hinna med allt som förväntas av en. Det är otroligt kämpigt att hinna med allt man vill görs, borde göra för att inte tala om vad man ska göra. Inte undra på att jag blir stressad och inte får något gjort alls i slut ändan. Prestations ångest är en av mina mindre bra egenskaper och det känns svider märkbart just nu.

Nu ska jag se resten av Top Model, sen ut i stallet och släcka. Sedan blir den nana kudden, hmm, ladda för skolan i morron. *sceptical face*

Sleeeeeeeeep tiiiiiiiiight/ / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Du måste fixa skolan tjejen. Finns här, och de vet du. Ställer alltid upp. Ring om du vill prata... Min telefon är alltid på, dygnet runt! Puss<3

    // Ida "Coolaste Bruden på Bonnlandet"

    SvaraRadera