söndag, januari 11

What a day yesterday was....

.... both good and bad.
Jaah, dagen började jättebra, Jobbade på dragspel stämman i THN på MÅG. Det va faktiskt jätte kul, en härlig stämning mellan så många människor som har samma intresse. Okej, dom flesta va juh 30+, gärna 40 och 50+ också, men en härlig gruppp med männskor, galna musiker. Jag sålde i alla fall korv hela dagen, jag va juh lätt mest skillad med korvtänger, korvbröd och korvar där.*blink,blink* No discussion. Hur som helst, jag va är till strax efter åtta, sen pös jag iväg. Jacob hämta mej, har inte träffat han sen innan jul,så det va skoj att träffa han igen nu. Vi åkte upp till BRålanda, en sväng förbi jobb för att få lite mat. Käka en pirog, som jag förövrigt brände mej på,så jag har en blåsa i munnen. *aj,aj* Den gjorde ont igår, tills jag klämde sänder den med tungan, envetna jag ni vet! Sen åkte vi en sväng hem till Charlie och drack kaffe, mysigt värre. Krister va där as well, sen blir det "en sväng till Mellerud". Den ska vi inte diskutera. Hur som helst, jag va hemma typ tre i morse, då va det att trycka i sej mat. Jag va så hemskt hungrig och jag hade så H-vetes ont i magen. Kämpigt värre. Hur som helst, jag gick rätt snabbt och la mej. Somnade nog så fort jag lagt huvudet på kudden tror jag. Men detta va gårdagen, i dag är en ny dag.

Denna dagen. den 11 Januari 2009, den ska ägnas åt att ta det ganska slappt till en börja, vara i stallet och fixa, sen blir det jobb i eftermiddag. Annars är det inget speciellt idag, det ska vara lugnt! Jag är så hemskt trött och jag fryser. Jag vill ju knappast säga att vädret gör saken bättre, grått, regn, hård blåst och alltmänt fuckin skitväder. En sån dag man vill sitta inne under en filt med en kopp the i handen framför en öppen spis. Hade vart så hemskt mysigt! Men nu faller sej inte dagen sån, det ska jobbas, pengar ska inkasseras (i alla fall i slutet på månaden). Sedan ikväll, blir det en "tidigt-i-sängen-kväll". Min kropp behöver det kan jag lova.

Men nu ska jag pysa iväg, föressten idag är det bara 240 dagar kvar till jag blir 18!/ / Linda<,3

2 kommentarer:

  1. 240dagar kvar tills den viktigaste dagen under året

    SvaraRadera
  2. Ohhjaaaah, självklart! Bland andra iaf.:D

    SvaraRadera