torsdag, januari 8

Todays work...

.. is over.
Jobbet för idag är klart, nu sitter jag i min sängen och chattar runt lite. Jag är aningen trött efter jobb, men men så är det. Country radio går på Media Playern så klart. Super Country Hits är bara bäst helt enkelt. Älskar den kanalen, milt sagt. Dom spelar massa super bra musik. I alla fall, jag är ganska trött, ska snart nana kudden, men först får jag väll berätta lite om dagen.

Jag kom mej iväg till skolan efter mycket grämande och en natts dålig sömn, det va rätt svidigt. Tur att vi bara skulle se film i skolan, annars hade jag dött. Dessutom va filmen liksom kass. Jag förstår verkligen inte varför dom aldrig kan visa någon bra film i skolan. Skit samma, jag tog bokstavligt talat sprang från skolan och tog bussen hem, eller ja, okej då, till Brålanda. Där köpte vi varsin kebabrulle till lunch och åkte hem och åt. Gott gott värre. Sen va det byta kläder och pysa ut till stallet. Mocka och fixa, sen in byta kläder igen och fixa till mej för jobb. Jobba från kl 18 till 22. Nu är jag äntligen hemma och min rygg gör hemskt ont. Det är smått kämpigt. Nu sitter jag i sängen och chattar som sagt, och som ni märker bloggar.

Jag måste också förtälja det att min buckla nu befinner sej i Europa. *huge smile* Den beräknas ankomma den 16:e Januari. Gissa om jag längtar så jag håller på att trilla i bitar, oh yes! Har väntat så länge på den nu, men snart är den här. I'm really happy. Det ska bli så kul att äntligen få hem den. Tiiiiihiiiiii *angelface*

Men nu ska jag nog nana kudden, annars somnar jag. Skriver i morron innan jag pyser iväg till mitt hat-ställ, skolan.

Sleep tight Sweeties(L) / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar