tisdag, januari 20

Opening up my heart...

...is the last thing I should do.
Det verkar bara som man blir sårad när man väl öppnar up sej för någon, det känns helt värdelöst! Antingen så är det jag som har fel umgänge eller så är det så att det helt enkelt är värdelöst. Men nog snackat!

Dagen startades halv sex i morse(!), tro det eller ej. Jag va aningen seg upp ur sängen, men jag kom upp drygt fem över halv sex. Då va det bara att börja leta upp baddräkt, simglasögon och sim mössan. Jag hade tillslut bestämt mej under dom fem minuter jag låg i sängen och drog mej för att åka med pappa ner till Vänersborg för att simma innan skolan. Det va oerhört skönt att få vara tillbaka i vattnet. Det va riktigt länge sen jag simmade bara för att simma. Det va verkligen jätte härligt. När jag väl va i vattnet så kändes det som alla problem bara rann av mej. Det va bara att simma ifrån dom. Vilken känsla.

Efter att ha simmat va det att ta en 62:a till skolan. Jag avskyr griniga busschaufförer verkligen, liksom hallå Västtrafik, var är service gentemot kund. Jag tror era chaufförer behöver gå en kurs i hur man är trevlig gentemot sina resenärer trots att dom har en dålig dag! I alla fall, när jag kom till skolan va det att vänta en stund tills tyskan började. Känns för övrigt som tyska kunde kvittat, det är verkligen ointressant. Jag förstår inte hur kul är det liksom!?! Onekligen inte kul alls! Sen va det lunch, som skulle vara spaghetti och köttfärssås, vilket det inte va. Utan snarare potatis, löksås, bacon och falukorv. Det fick duga helt enkelt. Sedan va det företagsekonomi, som jag vart duktig flicka och studerat igår, med Linas hjälp, utan henne hade jag aldrig pallat!

Sedan vart det att ta en buss hem till Brålanda. Mamma hämta mej inne i byhålan och sen åkte vi hem. Under tiden jag satt på bussen lyssnade jag som vanligt på P3 och i ett av programmen va det moraltest med en kändis. Jag har faktiskt aldrig hört det innan. Jaja, hur som helst, kändisen va hon Kristin, vad hon nu heter i efternamn, hon som är i blogg fejd med Blondinbella nu, hon som va giift med Alex Schulmann. Hur som helst, en hel del knäppa frågor och jag vart riktigt förvånad över hennes svar också, inte alls vad jag förväntat mej höra av en kändis som är förebild för så många yngre tjejjer.

Skit samma, kändisar är som dom är, inget snack om saken. Det bara är så, nu sitter jag i alla fall i sängen och bloggar och blir MSN-bombad. Fan vad jag känner att folk älskar mej. Eller nått? What ever, Jag har vart i stallet och mockat och sånt, jag har även skickat iväg en beställning till LR. Grejjer på fredag förhoppningsvis. Weeeiiiiiiiie!

Behöver jag nämna att jag har ont i kroppen, mina muskler typ skriker. Jobbigt värre. Men men, kanske simmar på torsdag morron igen. Får se på saken. Hur som helst, nu ska jag äta middag. Höres kanske senare ikväll.

Puuuuuuuusssssen/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar