lördag, januari 24

You better cheer up, Girlie....

...cause you're going out tonight.
Yeeees, ska ut ikväll. Träffen Båberg, här kommer jag. Ska se Scotts, och förhoppningsvis dansa lite as well. Hoppas det ska bli skoj, känner inte riktigt för det efter dagens händelser, men jag kan inte sitta hemma och gråta! Det gör verkligen inte saken bättre. Det är bara och smila och se glad ut.

Dagen har förövrigt bjutt på stalltjänst och hundarbete. Känner inte för att förklara något av det mer ingående. Så det skippar jag. Nu sitter jag i alla fall och väntar på att tiden ska gå. Ska ta busseen till Vargön idag igen och göra mej klar där. Den går kvart i sex, från Brålanda. Sedan bär det av till Vänersborg igen, Martin ska hämta mej där, sen åker vi till Båberg.

Nu finns det inte mycket mer att berätta direkt. Jag kanske skriver mer när jag kommer hem i natt, får se.

Enjoy your evening! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar