torsdag, januari 22

Where were you......

...when the world stoped turning?
Uppenbarligen inte här! Vart är du som får mej att le, som får mej att bli varm inuti? Var är du som får min värld att snurra när den stannat? Var är du som får min värld att inte stanna överhuvudtaget? Finns du ens? Ingen aning!

Nu är jag inne från stallet igen. Har mockat två boxar, sen grejjat med smokie. Först rykt, sen massage, sen rykt igen. Den hästen är bra bortskämd. Trots hennes taksiga humör skämmer jag bort henne alldeles för mkt. Hon vet dessutom precis hur hon ska se ut för att bli klappad eller nått sånt. Lite små söt och mycket charmig med öronen framåt. En riktig charmis den hästen. Men jag älskar henne över allt annat. Finns ingen som hon. Hon är helt underbart speciell. Det finns inte ord som kan beskriva henne, så enkelt är det. Jag skulle nu då laddat upp en bild på henne, men det vägrar laddas över till blogger. *confused* Knäppa skit!

Nu ska jag nog plugga lite fotografiskbild. Hörs sen! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar