torsdag, januari 15

I'm not a bitch,....

...I'm the bitch and it's Miss Bitch to you!

Jaah, nu sitter jag inne i Resturangen på jobb med min mini laptop. Den används inte bara hemma i sängen, köket, framför TV:en eller nått i den stilen. Nu har den rest ända in till Rasta i Brålanda. Haha, jag är lite knäpp, jag vet. Just nu sitter en dansk familj och plockar ihop tallrikar och grejjer, antar att dom ska bege sej snart. Mysiga små barn har dom, jag vet att jag säger att jag aldrig ska ha barn, men asså bebisar, dom är såååååå söta! Gulliga så kryp *host-host* jag menade så klart underbara varelser. Haha, men det lär vara länge till jag springer runt med dom, livet ska levas först! Jag sitter och bläddrar i en av dom (o)intelligenta tjejtidningarna. En artikel med Kate Hudson va i en av dom. Det stod att hon va singel och lycklig, jag tror bestämt att hon ska bli min förebild. Jag ska också vara singel och lycklig! Sen får vi väll se hur länge jag kan hålla detta. Jag måste erkänna att jag småler lite när jag skriver detta, jag kan verkligen inte förstå varför. *angelface*

I alla fall så va jag i stallet förut, Det va skönt att bara vara där ute och ta det lugnt en stund, det tog typ två timmar att mocka två boxar. Vilket jag fick höra lagom fint utav Nattis när jag väl kom in igen. "Hur fan kan det ta två timmar för dej att mocka två boxar för dej, när det tar knappt en timme att mocka tre boxar för mej?!?!" Härliga syster, alltid lika mysig människa! Alltid lika finkänslig och ödmjuk. Hon skulle dessutom iväg på någon sån där gymnasie presentation, därför jag redan sitter på jobbet. Jag börjar juh faktiskt inte förän vid sex, men är ändå redan här. Det är faktiskt lite olikt mej, i alla fall om jag inte ska fixa mej här på jobb innan jag börjar. Men men, sånt är livet ibland, jag har rätt mysigt här med min dator, en kopp varm oboy och några tidningar. Tihiiii, ni måste tro jag är knäpp. Men jag behöver sitta ner lite och slappna av, det vart juh inte direkt hundra procentg sömn i natt tyvärr. Vet inte varför, kanske för att det va skola idag. Jag vet inte, men i alla fall, släpade mej dit idag. Det va inte alls inspirerande. Betygssnack på köpet, ännu mindre inspirerande. Liksom trots att jag har mer än godkända betyg i stort sett alla ämnen kan jag verkligen inte se det inspirerande att gå till skolan. Det är helt konstigt för när jag presterar så gör jag det bra mycket bättre än jag borde med tanke på min inställning till skolan. Det är smått drygt måste jag påstå. Om jag hade velat gå i skolan, och tyckt det vart kul, hade jag vart MVG-barn då, tro? Ingen aning, och antagligen kommer vi få veta det heller. Men sånt är livet nu och det är inte mycket jag eller någon annan kan göra åt det.

I kväll blir det då jobb, ska bli helt okej faktiskt, arbetssällskapet är det absolut inget fel på, så det brukar gå bara fin fint. Det SKA det gör idag också, inget ska få påverka mej. Inte ens dagens kärleks trubbel. Jag förstår verkligen inte hur man kan bli utvisad ur någons liv, när den någon va den som gjorde bort sej! Inte den som blir utvisad. Men vad kan jag förvänta mej, dom är juh inte mer än karlar, hemska individer det dära! Uscha, det är precis därför jag ska bli singel och lycklig! Svårare än så är det faktiskt inte, nej, nu ska jag bläddra igenom resten av tidningen, sen jobba.

Enjoy your evenings honeybuns hear you later! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar