tisdag, januari 6

Disaster day...

...with something looking like a storm and just so "sucky"!
Jaah, en riktig skit dag. Jag har inte fått gjort något vettigt alls. Skulle nån fråga mej vad jag gjorde den 6:e januari 2009 skulle jag behöva säga "ingenting", för det är vad min dag bestått av, ingenting. Jag släpa mej upp vid halv tolv och gick då in i duschen. Åt som ni säkert redan vet en låååååång brunch. Jag gick ut i stallet mockade och gjorde klart så jag bara kunde ta in hästarna senare på eftermiddagen. Det blåste något hemskt ute och jag kände mej verkligen inte inspirerad att vara ute i detta skit väder som ägnats dagen. Jag rymde in i värmen igen. Placerade mej sittandes i sängen med datorn på ena benet och blicken riktad mot TV:en. Lär juh se klart filmen jag inte orkade se klart igår kväll. Beaufort, den va egentligen inte ens värd att se klart, jag fatta inte vitsen med hela grejjen liksom. Kanske bara jag som är seg, jag vet inte. Den andra filmen Bangkok Dangerous va betydligt bättre. Rekomenderar er verkligen att se den när den kommer ut till uthyrning, det är inte ute officiellt än, ni vet det är fördelar att jobba där jag jobbar. Häääärligt värre. Tihiii, I alla fall, jag såg dom två filmerna. Vilket egentligen inte va något vettigt, eller hur? Sedan va det att chatta runt på msn, vilket jag gjort under filmerna också, men mer efteråt. Jag kom juh även på det att jag va nog hungrig också, det va Jeppas fel! Hade han inte sagt att han va hungrig hade jag aldrig kommit fram till det att jag nog också va det innerst inne. Hur som helst, jag åt lite. Julskinka och potatisgratäng, lite werd blandning, men jag orkade innte göra mej någon mat just då. Det fick bli något lätt. Jag har frysit som en gris idag också, och min rygg har protesterat väl märkbart! Har haft ont hela dagen, inte särskilt rockigt. Men men, Lina påminde mej att Top Model började idag, annars hade jag glömt det också, smarta mej! Tack Lina, bästaste gumman. Finns ingen som du tjejjan!<,3 Lina är bäst, ingen protest. Så jag tittade på Top Model, sen stack jag ut till stallet och kvälls fodra. Sen hanmade jag vid datorn igen. Martin messade, och ringde så jag pratade med han en stund. Stackarn sitter i Halmstad. Sammanfattningsvis har jag inte gjort någonting idag. Bara sittit och möglat på mitt rum egentligen, men jag behöver det tror jag. Måste ladda upp kroppen inför skolan på torsdag. I morron är sista lediga dagen och jag tänkte åka med mamma ner till stan och fördriva tiden i solariumet en stund. Kanske skulle gå och simma en stund, bara för att vara "nyttig" eller "hälsosam" eller vad man nu ska kalla det.

Jag har faktiskt tänkt jag ska börja simma igen, bara för att må bättre i ryggen bland annat. Hade aldrig problem med den när jag simmade. Får se vad det blir av det. Måste börja träna mer aktivt. Både själv och på hästen.

Nu ska jag alldeles snart nana kudden, Natti Natti! / / Linda<,3

1 kommentar: