onsdag, januari 21

Sitting in school...

... waiting for the buss.
Jaah, skoldagen är slut, men jag är ändå kvar i skolan och vänta på skit bussen som går fem över halv fyra. Jag är trött och arg! Min mobil är knäpp och vägrar fungera klokt! Jag blir galen helt enkelt. Att den bara vågar hålla på så här. Ingen radio= Ingen P3, hur fan ska jag överleva bussredan hem? Detta är faktiskt lite hemskt, jag är juh faktiskt lite smått beroende av P3! Jaja, hur som helst. Ska snart pysa ut till bussen, kallt som as säkerligen ute. Ingen tvekan. Jag är hungrig också, men har parkerat mej framför en dator i biblioteket, och där råder mat och drick förbud! Drygt som f*n! Jaja, kan käka frukt på vägen hem sen. Det blir säkert bättre då. Sitter ettor på datan mitt emot mej och babblar om dom olika samhälls inriktningarna och en av dom sa att samhäll ekonomi är kul. Haha, dom vet inte vad dom pratar om! Visst, det är kul och sånt, men asså, dom får det att låta som om det vore någon barnlek. Dom verkar inte ha någon koll alls.

What ever, det kvittar. När jag väl kommer hem vid halv fem så ska jag till stallet. Ska spendera lite tid med Smokie tänkte jag. Nu ska jag snart springa ut till bussen.

Pusshey bejbs! // Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar