torsdag, januari 22

I'm a survivor....

....and I can take this.
Jaaao, allt känns upp och ner och det känns som jag står i mitten av ett kaos. Det är verkligen förvirrande, och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag vet bara att jag ska ut till min "fristad", stallet alldeles snart. Tänke bara berättta om min dag lite först, och gårdags kvällen. Vi kan juh börja med igår, jag tittade på Top Model, sen sågjag på reprisen av 90210, eftersom jag missade det i måndags, då jag pluggade företagsekonomi istället. Eller jaah, missa och missa, jag valde att inte se det. Jag vet nämligen att jag inte kommit igång med pluggandet igen isåfall. Hur som helst, jag va redigt trött efteråt, och släckte lampan. Sen somna jag bara och sov som en gris hela natten. Härligt värre, det va dock svidigt att behöva gå upp i morse, dte kändes inte alls inspirerande. Men men, jag blev lite stressad då jag hade missuppfattat att mamma inte skulle till stan, så jag drog mej en stund. Så det blev en snabb frukost, snabb dusch, snabb make up och sen iväg. Jag har konstaterat det att jag behöver nog inte gå prick kvart över till bussen, det räcker nån gång mellan kvart över och tjugo över, för jag får alltid vänta jätte länge på den! Vilket är väldigt kallt, USCHA! Sendan har näst längstbak blivit min favo plats i bussen, det är mycket större plats där. *bigsmile* Man behöver inte tränga ihop sej. Thiiii.

När jag väl kom ner till stan så mesa jag och Ida runt en sväng, först uppe på sjuan, sen gick vi ner till trean. Våran skolan består av tre skolor. En på trean, en på sjuan, och en på Onsjö. I alla fall så vandra vi runt skolan ett par gånger. Lute halv tråkigt, sen va det betygsnack i engelska. Läraren va nöjd med mej, inte för att jag förvänta mej något annat. Han är imponerad av att jag kan prata så simpelt inför grupp på engelska. Men hallå?!?! Liksom skulle det vara svårt, inte alls! Halv tio börja jag iaf med företagsekonomi. Företagsprojekt Bokia, mindre kul. Men måste göras. Håll på med det fram till halv tolv. Tolv vart det lunch med mina estet-tjejjor. (L) Massa kärlek på dom. Köttbullar var dagens mat, med potatis och brunsås. Helt okej faktiskt. Sen vart et utvecklings samtal emd studiehandledaren. Det är som det är, finns inte ord som beskriver sånt påhitt. Hmm, jaja, sen vart det en sväng runt i Vänersborg med Mor. Nu är jag till sist hemma. Ska pysa ut till stallet, mocka och leka med häst. Smokie ska underhållas lite.

Vi höres senare kanske! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar